Elinfrohms.blogg.se

Igår+idag

Publicerad 2014-08-31 18:31:20 i Allmänt, Kul,

Igår stack Simon hem för att äta middag och var egentligen tänkt att han skullr stanna hemma för han e förkyld men när jag hade ätit och kollade one tree hill så ringde han och var utanför huset vilket jag typ dog för haha:]

Åkte med han och Tommy till stan och åkte runt. Kom hem vid 22:45 å la oss typ ganska tidigt, vaknade vid 10/10:30 imorse vilket var skönt.

Har hunnit städa massor i hela huset och har varit ute och gått/sprungit i 4km vilket kändes grymt men är väldigt negativ så ska försöka bli mer possitiv:)

Ser nu paradise hotel och sedan oth eller läsa tror jag, ska försöka somna rätt tidigt:)
Middag med syrran igår;)
Runkeepern var rätt sann idag, men jag tog mig ut vid halv 4(y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela