Elinfrohms.blogg.se

Mys

Publicerad 2014-07-29 20:18:44 i Allmänt,

Igår klockan 10 begav jag mig in till min älskling å va med han å Rasmus. Jag såg en bit av barbie haha medan dom typ prata å vilade, sedan vid 1/2 for jag å Simon hem till mig å firade att Emma både fyllt 18 år och att hon fixade körkortet!:D

Sedan körde vi hem till han igen å tog det lugnt. Det började regna å åska så vi tände ljus till middagen å de va mys sedan körde vi till Willys å köpte ostbollar. Startade en film å åt ostbollar resten av kvällen tills vi somna typ vid 12 för båda va sjuuuukt trötta.

Imorse for Simon å hjälpte Nattas mamma å lyfta nå möbler haha medan ja sov å sedan kom han å Rasmus å väckte mig å sedan körde vi rumt i stan typ tills 4. Då körde jag å Simon hem till han å pratade å sa hejdå sedan for ja hem.

Har ätit å packat å duschat å varit in till netonnet å varit på ica sedan dess. Nu väntar vi på att Elsa ska komma hem sedan ska vi fara till Klippen jag hon å mamma. Fick även låna en av Simons t-shirts med hans parfyyyym på:D

Har även slut internet i två dagar till så om ni vill nåt äre böst att använda sms. (Har wifi i huset men om vi e ute är nätet segt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela