Elinfrohms.blogg.se

Bortbjuden

Publicerad 2015-07-17 21:20:07 i Allmänt,

Hej! Jobbat runt 6timmar varje dag i veckan och känner hur skönt det är. Nu är det äntligen helg och bara 6arbetsdagar kvar. 
Igår var vi bortbjudna på middag och var där till halv 11, kom hem 11 och kunde sedan inte sova förrän efter 2 och hade alarm vid 5:30 för att duscha så har knappt sovit nåt inatt:/ Menmen, har ändå fungerat hyffsat bra idag haha. Var varmt och soligt idag och tog mig äntligen ut och sprang. Har knappt haft någon ork till det i veckan så måste springa både imorgon och på söndag. 



Blev bjuden på fika på jobbet idag igen haha, blev det igår också tror jag det var. Riktigt mysigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela