Elinfrohms.blogg.se

Seg i kropp och hjärna

Publicerad 2015-03-30 16:51:22 i Allmänt, Tankar&åsikter,

Ikväll har jag tänkt se färdigt de sista avsnitten av 90210 som jag har sett ett bra tag nu. Kommer alltså bli en lugn hemmakväll och det känns skönt då jag är helt slut i kropp och hjärna och har halvt huvudvärk samt sov dåligt inatt. Har öppet fönster i rummet så att jag får frisk luft och har bytt vatten i min bonaquaflaska som jag har på nattduksbordet.
 
Har även tänkt på att jag är seg i huvudet eller har huvudvärk rätt ofta så ska börja skriva varje dag jag har det i min kalender så jag får lite koll på det. Är ju en sån person som är lite av ett kontrollfreak, perfektionist och liknande så skriver ned rätt mycket i min kalender. Allt från om jag varit trött till om jag tränat eller pluggat till exempel. Gillar att ha koll på vardagen och allt som händer:)
 
Sett ut såhär idag. Adidas byxor, linne och tröja med text. Väldigt skönt och avslappnat:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela