Elinfrohms.blogg.se

Ev. mordbrand, mordförsök och rattfylla

Publicerad 2015-05-20 21:12:00 i Allmänt, Tankar&åsikter,

Herregud, sedan jag började skolan i stan har världens läskigaste saker hänt. I början av 1:an så var det ett hus kvarteret brevid skolan som brann ner, troligen mordbrand. Sedan har det varit ett slagsmål i källaren en gång. Har även nu senaste veckan hänt vääldigt mycket. Först så var det en rattfylla på Tegsbron där en man körde på tre tonåringar. Sedan brann ett till hus ner rätt nära skolan. Något kvarter bort bara. Sedan fick jag veta att en lärare på min skola har misshandlat en av rektorerna på min skola. Kraftigt. Tycker det är småkusligt även fast jag är smått fascinerad och vill veta exakt vad som har hänt och varför osv men det är ändå läskigt. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: linah

Publicerad 2015-05-21 21:33:09

men va sjukt!! varför gör människor sånt!?

Postat av: Estelle

Publicerad 2015-05-21 21:38:50

men vaaa? vad är detta för sjukt, och att det dessutom är samma person? Spärra in galningen…

http://estelle.devote.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela