Elinfrohms.blogg.se

Filmkväll

Publicerad 2015-05-30 11:00:23 i Allmänt, Kul,

Hej! Gårdagen var jätteskön. Fick ett A på en uppsats, fick veta att jag inte har tyska, engelska eller samhälls på måndag, hade ingen svenska och fick veta mitt betyg i idrott. Hann sedan hem med en jättetidig buss så jag var hemma just innan 2 vilket var såå skönt! På kvällen åkte jag till Rebecka och vi snackade massa skit innan vi först såg en skräckfilm sedan en gullig film sedan en rolig film haha:p När jag åkte därifrån så körde jag till Simon och ser tv hos honom just nu. Har inga planer inför ikväll/idag men det är i alla fall ankrace i Sävar ikväll haha:)



Kommentarer

Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Publicerad 2015-05-30 11:46:26

Lät ju underbart! :)

Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2015-05-31 16:51:54

Kul med massa film. Vilka var det?

Svar: Sinister, 10 things i hate about you, och mac and devin go to high school. Var riktigt kul faktiskt:)
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela