Elinfrohms.blogg.se

September 2015

Publicerad 2015-10-03 18:00:00 i Allmänt, Kul,

Min september har varit väldigt kaos har det känts som men jag har hunnit göra många saker. Jag pluggade väldigt mycket, drack mycket iskaffe, fotade en del, spelade sista fotbollsmatchen, hade skolfoto, gjorde slut med Simon, var domare under tjejsistan, hade mysdag med Rebecka, shoppade, firade Rebeckas födelsedag, och gick på stan med Rebecka och Wilma. Den här månaden har jag varit väldigt nedstämd en del men även väldigt glad och börjat prata med folk jag tidigare inte snackade med så mycket så jag har som person vuxit väldigt mycket.

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2015-10-04 20:11:25

💖

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela