Elinfrohms.blogg.se

The longest ride

Publicerad 2015-07-19 16:13:36 i Allmänt, Tips,

Hej på er! Såg nyss denna film. The longest ride. En film på 2 timmar om en tjej som vill jobba med konst och en kille som rider tjurar. En dag träffas de och går på dejt men påvägen hem ser de en man som är skada i en bil. De räddar honom och tjejen träffar mannen varje dag. Killen som rider tävlar och är en av de bästa men har varit med om en olycka sedan tidigare. Den handlar lite om uppoffringar, kärlek, konst och tjurar men även hur livet kan förrändras.
 
Filmen var jättefin och älskade den även fast jag inte är så intresserad av "ridning"/"tjurridning". Den var snarlik the notebook för er som sett den. Tycker det var en bra film så den får 5 av 5 ugglor.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela