Elinfrohms.blogg.se

Waynes

Publicerad 2015-07-10 21:30:00 i Allmänt,

Märkte inte förrän nu hur enormt suddig denna bild var..:p
 

Hej igen! Igår regnade det hela dagen så istället för att köra fram och tillbaka flera gånger så körde jag till jobbet, sedan till Simon och åt där och efter middagen så körde jag till stan med Rebecka och vi fikade. Satt och snackade i 3timmar om lite allt möjligt. Det senaste och lite mer. Sedan så körde jag hem, hämtade lunch till idag och körde tillbaka till Simon och sov där haha. Blev i slutändan väldigt mycket körning menmen:p Hade en förjäkla bra dag:)

Kommentarer

Postat av: ISA

Publicerad 2015-07-11 09:44:00

mmmh, fika <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela