Elinfrohms.blogg.se

30april

Publicerad 2015-04-30 17:17:45 i Allmänt,





Hej på er! Alla bilder på kakor och liknande är från när jag fyllde år och kom på att jag inte visat bilder på dem. Sista bilden har varit och är dagens outfit. Kände mig väldigt somrig idag!:D 

Började 10 idag och var på en intervju i skolan sedan hade jag lektioner som vanligt och fick sluta 15.00 istället för 15.40 så fick skjuts hem av fadern min och handlade. När jag kom hem hade jag fått ett brev där det stod att jag fått sommarjobb i juli så det blir as grymt:D Mitt på lovet så kommer ha lov både innan och efter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela