Elinfrohms.blogg.se

Espresso house

Publicerad 2015-03-31 15:28:19 i Allmänt,

Hade ingen matte idag så jag, Wilma, Rebecka och Jenny gick till Espresso house som nyss har flyttat till Utopia. Sedan kom Adam och snackade med oss. Jag testade en varmchoklad och en muffins. Har druckit bättre varmchoklad innan och nästa gång har jag tänkt testa mocha latte. Vill lära mig dricka kaffe så tänkte försöka med en sån någongång:)
 
Snart kommer Simon och vet inte vad som händer ikväll. Far ju iväg på torsdag så att aa:)

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2015-03-31 19:52:52

babe du är! <3

Postat av: Fanny

Publicerad 2015-03-31 21:23:02

Mocha latte var min ingångsport till kaffe så det är nog en bra start tror jag. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela