Elinfrohms.blogg.se

Blandat

Publicerad 2015-10-14 21:25:50 i Allmänt,



Hej! Hade egentligen tänkt skriva runt 19.00 men orkade inte starta datorn så fick bli ett inlägg nu från mobilen istället. 

Idag hade jag bara tre lektioner som vanligt. Alltså älskar ju mina onsdagar! Slutar 12:05! Kom hem runt 14.00 och städade lite i rummet, startade en tvätt, läste i min bok, hängde tvätten, försökte jobba vidare i matten, tränade, gick ut på promenad, läste tidning och njöt av kvällen.

Tränade ben idag. Blev inte så många övningar heller vilket var småtrist. Tränar uppe på mitt rum så vill inte hoppa och har ett ganska smalt rum så det blir rätt begränsat på grund av det. Men kändes som ett helt okej pass trots att det blev ett kort pass.

Har suttit och läst tidning med tända ljus på ikväll så jag blev smått rastlös när den tog slut. Valde då att tvätta ansiktet, smörja ansiktet(som vanligt), ta hårolja, smörja benen och testade även min fotkräm igen. Har lite problem med mina fötter (nästan fotfobi men inte riktigt) så tycker det är rätt obehagligt men idag gick det rätt bra tycker jag. Kul!

Kommentarer

Postat av: N A T H A L I E

Publicerad 2015-10-15 22:42:27

Duktigt, ben är de bästa att träna tycker jag haha :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela