Elinfrohms.blogg.se

Rundtur

Publicerad 2014-11-30 00:43:57 i A/Q, Allmänt,

Idag har det inte hänt så mycket. Har varit med Simon hela dagen, sedan sett Harry potter sedan ätit å efter det åkt epa runt i stan typ hela kvällen haha. Kom in till Simon för en halvtimma sedan kanske det var och nu ser vi på två och en halv män:)

Har märkt att jag fått jättetorr hud senaste tiden, brukar kunna få det vid vintertiden tror jag det är. Idag har jag också varit röd under ögonen vid kinderna, tror huden blir irriterad då den är torr. Har någon något bra tips? Jag använder en hudkräm som är för normal/blandad hud och den brukar vara bra men huden känns ändå lite torr specielt idag:/



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela