Elinfrohms.blogg.se

Fredag

Publicerad 2015-08-28 08:01:20 i Allmänt, Kul,


Hej! Hade tyvärr inga bra bilder från igår så fick bli denhär. Den är så sann! Hade iallafall min gröna t-shirt(magtröja), mina nya jeans och min vita långa kofta.

Idag är det fedag. Känns inte som det haha. Har varit jättetaggad hela veckan tills idag för jag ska vara barnvakt ikväll, vi ska fika på stan med klassen och har inga lektioner i skolan. Var även pigg när jag vaknade för en halvtimme sedan. Skönt! Kan vara för jag tog en liten "sovstund" på 1.5h igår efter middagen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela