Elinfrohms.blogg.se

Sätt mig i brand

Publicerad 2015-08-28 14:15:15 i Allmänt, New in,

Hej! Var ju som sagt på stan idag. Gick runt och kollade i affärer med Rebecka sedan Wilma innan vi skulle träffas klockan 11 med klassen. Hann då köpa lite sedan efter vi fikat med klassen så gick vi runt ännu lite mer och fick med mig lite mer köp. Så roligt! Dock mår ju inte börsen så bra haha;)
Köpte denna bok på Akademibokhandeln Åkerbloms. Den kostade 84:- och det är den tredje boken i en serie som jag glömt bort namnet på haha. Den första boken heter rör mig inte.
Köpte även en ganska ljus lipliner från Gloss. Den kostade 139:- och jag älskar färgen. Tror färgen heter Crayrons Rosewood men är inte säker på om det är färgen eller märket haha. 
Fotkrämen som jag velat köpa såå länge. Köpte den på Åhléns för 149:- men den finns även på bland annat Kicks. En fotkräm som luktar kokos. 
Köpte även min tandkräm som jag är total förälskad i. Även den köpte jag på Åhléns för 39:-. Triple power Gold från Pepsodent. 
Tror det här är från Åhléns eget märke men är inte säker. Det är ett ansiktsvatten som innehåller fuktgivande provitamin B5. Den kostade 20:- på Åhléns. Man tar bort smink med den(eller så är det efter man tagit bort smink är inte säker) och har en liknande från Oliv så jag tror den är bra.
Såhär har jag sett ut idag. En t-shirt och höga svarta jeans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela