Elinfrohms.blogg.se

Söndag

Publicerad 2015-08-24 05:41:13 i Allmänt,


Hej! Igår hann jag göra väldigt många saker. Jag sov hos Simon men körde hem vid 11 sedan städade jag rummet. Damsög och bytte sängkläder bland annat. Vid 13.00 hade vi samling med laget innan match som vi vann med 5-0. Kom hem, duschade och åt sedan kom min moster med familj hit och vi firade henne. När klockan var 19.00 så körde jag och pappa in till stan för att byta bil sedan fick jag övningsköra i lite mer än en timma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela