Elinfrohms.blogg.se

Sista lektionerna...

Publicerad 2015-02-28 14:11:49 i Allmänt, Tankar&åsikter,

...innan lovet och det var tänkt att vara en lektion då vi skulle skriva reflektion om en film vi hade sett. När vi kom in till lektionen visade läraren en powerpoint och började prata om lite budskap och tema till filmen sedan satt man där och funderade om varför hon gick igenom det när vi skulle skriva reflektion om det? Men 20 minuter efter vi hade börjat lektionen sa hon att hon hade tänkt låta oss skriva reflektionen och sedan SLÄNGA det! Som tur var hade hennes dotter sagt att hon hellre skulle låta oss få sportlov så vi slapp göra det men gissa om man blev förbryllad. Trodde aldrig en lärare skulle kunna göra något sånt! Tycker det är hemskt nästan haha..
 
Hade även lekar på idrotten, film på historian och jobbade om privatekonomi på samhällskunskapen. Tycker vi håller på med rätt roliga/intressanta saker i skolan nu faktiskt, förutom idrotten naturkunskapen och matten då men alla andra lektioner gillar jag faktiskt konstigt nog haha. Älskar att jag har kommit in i det här tänket att allt inte spelar så stor roll. Jag känner knappt någon stress alls och jag bara kör på känns det som:D
 
Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela