Elinfrohms.blogg.se

70års kalas

Publicerad 2015-07-15 15:54:26 i Allmänt, Foto&bilder, Kul,

Igår hade vi fest för farfar som fyllde hela 70 år. Mina kusiner och fastrar kom dit.
Mina fina kusiner och faster. De tog massa bilder i början på kvällen för att förevigadagen.
Till middag åt vi jättegoda sallader och grillat. Det fanns även massvis med såser och bröd. Sjukt gott!
Mamma
Faster
Skål!
Efter middagen fick farfar presenter och sedan åt vi tårta. 
Han fick denna t-shirt, ett "fat" med saker han gillar och en falukorvsring haha. Vid 20.00 så hade vi ett musik quiz där jag, farfar och pappa var på lag och förlorade haha men roligt var det. Efter det så spårade allt. Kortfattat så tror jag att vi väckte hela byn;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela