Elinfrohms.blogg.se

Jobb

Publicerad 2015-07-02 18:17:43 i Allmänt,

Hej! Kunde inte sova inatt och det berodde på att idag var den "stora dagen". Idag hade jag min första "heldag" med jobb! (Om man bortser från när jag var telefonförsäljare eller på prao). Första sommarjobbsdagen var alltså idag. Fick åka hem efter 6timmar och var heelt slut i kroppen redan då. Hur ska jag klara 8/9timmar?! Haha. Står eller går hela dagarna förutom på lunchen. Känner mig redan snäppet vuxnare även fast jag redan nu saknar "sommarlovet" haha:p

Har till och med en gullig jobbuniform!:)

Kommentarer

Postat av: Gun Johansson

Publicerad 2015-07-02 21:15:19

Fin du är lycka till med jobbet kram

Postat av: MATILDA

Publicerad 2015-07-03 10:08:30

vad duktig du är :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela