Elinfrohms.blogg.se

Mönster

Publicerad 2015-07-01 18:41:29 i Allmänt, Foto&bilder, New in,

Hej på er! När jag avr i Stockholm köpte jag några saker. Gjorde även det idag så här kommer ett litet inlägg om grejerna. I Stockholm köpte jag ett par skor, en läppenna, läppglans, kajalpenna(vit), någon konstig läppenna, en kofta, ett linne, två kuddar och ett doftljus. Idag var jag både på Strömpilen och Ersboda och fick med mig ett linne, en klänning, springtights, springlinne och ett par trosor. (på bilden med den svarta koftan har jag köpt både linnet/tshirten OCH koftan)
Hehe märkte nu att det blev ganska mycket mönster:p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela