Elinfrohms.blogg.se

Sommarlovet

Publicerad 2015-07-26 21:26:29 i Allmänt, Foto&bilder,

Hej på er! När det är skola så intalar jag mig hela tiden att när det är lov så kommer jag ha bättre och roligare inlägg på bloggen och samma på loven. Känner att det inte alls blir bra just nu haha men det beror på att jag nästan inte sitter vid datorn något och vill gärna blogga från datorn.
 
I alla fall, har varit med Simon hela helgen från att jag slutade jobba i fredags till vid 16.30 idag. Däremot åkte jag med familjen till några kompisar till familjens stuga. De vuxna körde vattenskoter sedan åkte vi båt ut till havet och liknande. Däremot kände jag mig smått tråkigt för jag lyssnade på podcaster halva kvällen haha. Imorgon är min sista jobbdag för detta sommarlov och det känns så sjukt skönt! Dock så börjar fotbollsträningarna på tisdag och det är jag inte så sugen på eftersom jag helt tappat både motivation, ork och lust:/ Känns som att uppehållet inte har gett någon vila alls och det känns som det är vila som behövs för tillfället men vi kör på..
 
Är ca en månad kvar tills skolan börjar igen och jag är redan jätteorolig.. Kommer vara intressant med flera nya ämnen men är rädd för jag kommer ha ca 4klasser sammanlagt med olika ämnen och liknande. 
 

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2015-07-26 22:00:32

Mysigt o åka båt :)

Postat av: Sanna Eriksson

Publicerad 2015-07-26 22:10:50

Härliga bilder! :D

Postat av: MATILDA ROSQVIST

Publicerad 2015-07-28 12:47:05

Gud vad härliga bilder :D

Postat av: Kameratrollet

Publicerad 2015-07-30 11:05:41

Snygggt med skymningsbilden

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela