Elinfrohms.blogg.se

Träning+jobbet

Publicerad 2015-07-09 12:31:44 i Allmänt, träning och hälsa,


Hej på er! Som jag kanske har nämnt så har vi sommaruppehåll med fotbollen och igårkväll körde jag passet på bilden. En skrynklig jättedålig bild menmen.. Körde lite kortare intervaller än de som stod och klarade inte alla situps. Det var ett jättejobbigt pass! Efter jag sprungit, gjort utfallen och några av grodhoppen så gick jag hem för att köra resten hemma, då mådde jag hur illa som helst. Sedan fick jag kram både i låren och i magen när jag körde de övningarna. 

Sitter nu på min lunchrast och har halva dagen kvar, hoppas det går fort. Är både regnigt och jag är seg i kroppen så jag kunde ha haft det bättre menmen. Har inte heller någon träningsvärk utan är seg i benen för jag gått så mycket på jobbet haha:p

Kommentarer

Postat av: Hanna Sahlqvist

Publicerad 2015-07-10 19:41:10

Mycket smidigt att planera upp träningspasset sådär! Och guud va fin handstil du har, älskar den tilltalar mig verkligen :)
Kram Hanna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela