Elinfrohms.blogg.se

Dålig uppdatering

Publicerad 2015-09-17 18:57:05 i Allmänt,


De senaste dagarna har varit rätt kaotiska. I helgen gjorde jag och Simon slut, det har varit dåligt väder, har haft en del plugg, ätit dåligt och sovit dåligt. Det är en del av anledningarna till att det varigt smådålig uppdatering. Kan inte lova att det ska bli bättre än på ett tag men så fort det inte regnar ute ska jag försöka fota lite, och ska även ta bilder på ett par nya jeans jag köpte idag. Hösten är ju här nu så kommer troligtvis bli mycket inspiration och mysiga bilder framöver skulle jag tro:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela