Elinfrohms.blogg.se

Jeans och sånt

Publicerad 2015-09-18 17:12:30 i Allmänt, New in,

Canon EOS 1200D
 
Hej! Högst upp är bilder på ett par jeans jag köpte igår. 400:- på Martas och co. Super bra eftersom de är inte lika långa i benen som de flesta jeansen är. Under det är det underkläder som jag köpte idag när jag gick på stan med Wilma och Rebecka. Bh:n kostade 149:-, trosorna 49.90 och 59.90 om jag inte minns helt fel. De köpta på H&M. Sista bilderna är på tidningen som kom igår. Blir att sätta mig ner och läsa den kanske ikväll. Det följde med en consealer och highlighter med den också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela