Elinfrohms.blogg.se

Myskväll

Publicerad 2015-09-20 22:54:24 i Allmänt,



Hej! Igår vaknade jag 06.30 för att vara domare på tjejsistan. Det är en cup i byn för fotbollslag född 04-08. Jag dömde sammanlagt 5matcher och var helt slut i både kropp och skalle efter det. 
Vid 8tiden körde jag till Rebecka och vi såg tjejfilm, snackade skit, skrattade och kollade på bilder. Hade en jättebra kväll som slutade vid 1. Dock saknade vi Wilma som inte kunde komma. Haha Rebecka har även lärt mig dricka cola zero så vi hade cola, choklad och chips igår(dock äter hon varken chips eller choklad haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela