Elinfrohms.blogg.se

Söndagar

Publicerad 2015-09-20 12:13:34 i Allmänt,


Alltså jag tycker söndagar är så mysiga! Tror jag är ensam om att gilla söndagar men det finns så mycket jag brukar göra då. Har även ofta mycket energi på söndagar.
Idag har jag till exempel tänkt städa rummet(damsuga, byta sängkläder, hämta kläder, tvätta kläder), jag har också tänkt försöka plugga(psykologi, samhällskunskap, matte, kommunikation), förutom det har jag tänkt gå ut och gå eller jogga och ikväll ska jag scrubba ansiktet och ha olja i håret. Förhoppningsvis hinner jag också läsa min bok. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är en öppen tjej på 17 år som går andra året på gymnasiet. Tycker om att läsa psykologi, fota, shoppa, vara med mina brudar och skratta. Jag fotar med min Canon EOS 1200D eller min iphone 5. Om du undrar något så kan du maila [email protected] eller kommentera:)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela